Kaip paįvairinti literatūros kūrinių analizę? Praktiniai pavyzdžiai | Pedagogas.lt

Kaip paįvairinti literatūros kūrinių analizę? Praktiniai pavyzdžiai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/37

00:02:40

Feliksas Zaltenas. Bembis. Bembio vaikai

2/37

00:04:09

Vilhelmas Haufas. Šaltoji širdis

3/37

00:02:59

Michaelis Endė. Begalinė istorija

4/37

00:04:27

Keitė Dikamilo. Nepaprasta Edvardo Tiuleino kelionė

5/37

00:03:35

Astrida Lindgren. Mijo, mano Mijo

6/37

00:01:35

Janušas Korčakas. Karalius Motiejukas Pirmasis

7/37

00:00:48

Kenetas Grehamas. Vėjas gluosniuose

8/37

00:01:30

Tuvė Janson. Burtininko skrybėlė. Muminukotėčio memuarai

9/37

00:02:54

Antuanas de Sent Egziuperi. Mažasis princas (I)

10/37

00:04:18

Antuanas de Sent Egziuperi. Mažasis princas (II)

11/37

00:00:48

Bežodis pasakojimas

12/37

00:01:36

Užduotis 5 kl. po juokų pasakų

13/37

00:01:01

Komiksai

14/37

00:01:14

Žiulio Verno knygų pristatymas

15/37

00:00:29

Kristijonas Donelaitis. Metai

16/37

00:00:41

R. L. Stivensonas. Lobių sala

17/37

00:01:33

K. S. Luisas. Liūtas, ragana ir drabužių spinta

18/37

00:01:02

Džonas Ronaldas Ruelis Tolkinas. Hobitas, arba Ten ir atgal

19/37

00:00:40

Ulfas Starkas. Tegu baltieji lokiai šoka

20/37

00:02:23

Luisas Lauri. Siuntėjas

21/37

00:01:37

Rebeka. Una Atjunk

22/37

00:00:41

Rėjus Bredberis. Apsakymai

23/37

00:01:26

Harper Li. Nežudyk strazdo giesmininko

24/37

00:04:39

Markas Hadonas. Tas keistas nutikimas šuniui naktį

25/37

00:00:41

Kazys Boruta. Baltaragio malūnas

26/37

00:01:05

Vienas dienoraščio puslapis ,įkvėptas Sju Taunsend „Adriano Moulo brendimo kančios“

27/37

00:00:26

Rėjus Bredberis. Pienių vynas

28/37

00:05:21

Žemaitė. Marti

29/37

00:00:25

Džeromas Selindžeris. Rugiuose prie bedugnės

30/37

00:03:03

Viljamas Šekspyras. Romeo ir Džuljeta

31/37

00:01:16

Lengva ar sunku būti paaugliu?

32/37

00:01:51

Straipsnių antraštės internete

33/37

00:00:36

Žmonių ryšiai

34/37

00:03:19

Klausimų - atsakymų sesija

35/37

00:11:41

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

36/37

Testas

37/37

Mokymo medžiaga

Informacija

Šis mokymas yra skirtas lietuvių kalbos ir literatūros pedagogams, kurie nori pasiruošti 5-9 klasių mokinių programos atnaujinimo pakeitimams, gebėti vertinti mokinių pažangą ir įgytas kompetencijas bei tobulėti patys.  


Mokymas yra 3 mokymų ciklo „Motyvuojančios literatūros ir gramatikos pamokos“ dalis. 

Šis mokymas yra skirtas lietuvių kalbos ir literatūros mokytojams, norintiems literatūros kūrinius analizuoti įdomiau, vaikams pasiūlant lektorės išbandytų įtraukiančių kūrybinių užduočių. Mokytojai gaus praktinių patarimų, kaip organizuoti kūrybines veiklas, kad jos neapsunkintų mokytojo darbo, o taptų bendru jo ir mokinių nuotykiu.

 


Mokymo metu sužinosite:

  • Kaip paaugliams įkvėpti pasididžiavimą tuo, kad skaito?
  • Kokios veiklos motyvuoja mokinius mokytis literatūros, analizuoti ir ilgai prisiminti skaitytus kūrinius?
  • Kada jas organizuoti, ko tikėtis ir kaip vertinti?

 

Po mokymo gebėsite:

  • organizuoti klasėje autorės siūlomas veiklas; 
  • naudoti kūrybines užduotis analizuojant literatūros kūrinius;
  • lavinti mokinių teksto analizės įgūdžius.


Mokymo metu gausite Įrankių krepšelį, kurį sudaro:

  • metodų aprašymai (priemonės, eiga, tikslas, užduotis, amžius);
  • užduotys savarankiškam darbui.

 

Lektoriai

Eglė Nachajienė

Eglė Nachajienė

Šiaurės licėjaus lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja ekspertė, autorinių seminarų, paskaitų, respublikinių konferencijų lektorė, įvairių metodinių priemonių bei grožinės knygos vaikams „Didelės mažų istorijos“ autorė.

Atsiliepimai