Matematinį mąstymą ikimokykliniame vaikų amžiuje auginantys kontekstai. TD'25 | Pedagogas.lt

Matematinį mąstymą ikimokykliniame vaikų amžiuje auginantys kontekstai. TD'25

Matematinį mąstymą ikimokykliniame vaikų amžiuje auginantys kontekstai. TD'25

Dalintis

img

76d. 4val. 35min

iki registracijos pabaigos

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

2023 m. rugsėjo 4 d. Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymu Nr. V-1142 patvirtintos „Ikimokyklinio ugdymo programos gairės“ (toliau Gairės). Parengtas Gairių priedas – ,,Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymosi pasiekimų aprašas“, ikimokyklinio ugdymo įstaigose vyksta diskusijos apie aktualius ir prasmingus pokyčius ugdymo(si) įstaigos programose. Mokytojams aktualu ir svarbu suprasti, kokie pokyčiai ir kodėl buvo inicijuoti matematinių pasiekimų ugdymo(si) srityje ir kodėl yra toks svarbus ugdytojo požiūris į vaiko matematinį ugdymąsi. Analizuojant praktinius pavyzdžius norima paskatinti, padrąsinti mokytoją įgyti kokybiškai naujų, laikmetį atliepiančių didaktinių kompetencijų, kurios įgalintų juos sėkmingiau kurti vaikų matematinį mąstymą skatinančius ir palaikančius kontekstus.

 

Pranešimo metu sužinosite:

  1. Kokie svarbiausi matematinio ugdymo pokyčiai siūlomi Gairėse ir kodėl?
  2. Kokios matematinio mąstymo raiškos tikimasi ikimokykliniame vaikų amžiuje?
  3. Analizuosite praktinius pavyzdžius, kaip kuriami kontekstai, skatinantys ir palaikantys nuolatinę ir sisteminę vaiko matematinio mąstymo plėtotę ikimokykliniame amžiuje.

 

Po pranešimo gebėsite:

  1. Apmąstyti, kokias savo kompetencijas norėtumėte tobulinti, diegdami Gairėse inicijuotus matematinio ugdymo pokyčius.
  2. Išskirti esminius bruožus kiekviename vaiko matematinių pasiekimų žingsnyje.
  3. Pasisemsite idėjų, kaip konkrečioje vaikų grupėje kurti matematinį mąstymą auginančius kontekstus.

Lektoriai

doc. dr. Viktorija Sičiūnienė

doc. dr. Viktorija Sičiūnienė

Ikimokyklinio ugdymo turinio medžiagos rengėja, edukologijos mokslų daktarė

Atsiliepimai

Irena Naujokienė

Jūsų įvertinimas:

Jūsų komentaras:

Bilietų rezervacija (registracija į renginį)

1 Dalyvis

14,99 €

 / vnt.

Populiariausia

Platininiams nariams

1 prieiga

14,99 €

0,00 €

 / vnt.

Narystės kaina tik 12,00 € 8,82 € / mėn.

Gairės

ikimokyklinis ugdymas

priešmokyklinis ugdymas

matematika darželyje

matematinių įgūdžių lavinimas

matematinės kompetencijos