Pedagogo savirefleksija ir ugdomosios veiklos planavimas. TD'25 | Pedagogas.lt

Pedagogo savirefleksija ir ugdomosios veiklos planavimas. TD'25

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Transliacija

1/4

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

2/4

Testas

3/4

Pažymėjimas

4/4

Informacija

Šis seminaras yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis '25" dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). Visi dalyviai gaus atskiras 2 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos seminarą, taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo siekiamybė, grindžiama naujausiomis ugdymo teorijomis, yra ugdymas iš vaiko perspektyvos. Ugdomojo proceso planavimas iš vaiko perspektyvos yra viena pagrindinių pedagogo, kaip vadybininko, funkcijų. Tai edukacinės veiklos pamatas siekiant kokybiško vaikų ugdymo.

Suprantama, ši veiklos sritis reikalauja iš pedagogo skirtingų asmeninių kompetencijų ir profesionalumo. Visa tai nulemia, kokius su vaikų ugdymu susijusius sprendimus priims pedagogas.

Mokytojui svarbu kokybiškai ir šiuolaikiškai organizuoti ugdomasias veiklas siekiant atliepti ir kryptingai įgyvendinti ugdymo aktualijas, formuoti ir stiprinti profesinę elgseną bei reflektuoti šių tikslų įgyvendinimą, veiklų rezultatyvumą, savo pedagoginius veiksmus. Pedagogai šio seminaro metu vystys profesinio tobulėjimo kompetenciją, profesinės autonomijos ir reflektavimo bei ugdymo turinio kūrimo, planavimo ir realizavimo kompetencijas. 

Mokymo metu dalyviai sužinos atsakymus į klausimus:

  • Kaip parengti į vaiką orientuotą ugdymo planą (ugdymo/si tikslų bei uždavinių formulavimas, ugdymo/si metodų atranka, vaikams įdomios ir patrauklios ugdymo/si medžiagos, išteklių, būtinų ugdymo/si tikslams pasiekti numatymas)?
  • Kaip reflektuoti ugdymo plano kokybę?
  • Kaip perprasti idėjų vaikų ugdymui modeliavimą bei ugdymo organizavimą iš vaiko perspektyvos?
  • Kaip tapti reflektyviai mąstančiais mokytojais?

Po mokymo dalyviai:

  • stebės savo asmeninį augimą;
  • vertins jau įgytą patirtį;
  • diagnozuos asmenines klaidas ir gebės atlikti asmeninę analizę.

Lektoriai

doc. dr. Birutė Autukevičienė

doc. dr. Birutė Autukevičienė

VDU Švietimo akademijos Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo programų grupės docentė, dėstytoja

Atsiliepimai