PASIŪLYMAS matematikos, gamtos mokslų, geografijos, istorijos, anglų k. mokytojams
Naujienos
2025 m. balandžio 29 d.
PASIŪLYMAS matematikos, gamtos mokslų, geografijos, istorijos, anglų k. mokytojams

Šiuo metu ruošiamės kurti naują skaitmeninę mokymosi priemonę, skirtą naują mokymosi potencialą turintiems mokiniams, ir ieškome norinčių prisidėti prie šio projekto.
🧑🏫 Pasiūlymas aktualus matematikos, gamtos mokslų, geografijos, istorijos, anglų k. mokytojams
📆 Priemonė bus kuriama kitais mokslo metais
💯 Darbas apmokamas, taip pat išduodama veiklą patvirtinanti pažyma
ℹ Daugiau informacijos ir kreiptis dėl bendradarbiavimo: Indrė Kiminienė ([email protected], +370 653 85 557)
Kvalifikacijos reikalavimai pagal mokomąjį dalyką
MATEMATIKA:
1) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi turėti ne trumpesnę kaip 12 mėnesių darbo patirtį, įgytą mokant matematikos pagal pagrindinio ugdymo programą;
2) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi matematikos turinio rengimo specialisto patirties kuriant arba adaptuojant arba atnaujinant ne mažiau kaip 1 (vieną) matematikos priemonę, skirtą pagrindiniam ugdymui (pvz., vadovėliai, skaitmeninės mokymo priemonės, metodinės rekomendacijos ar pan.),
arba
turi matematikos turinio rengimo specialisto patirties ne mažiau kaip 1 (vienoje) įvykdytoje sutartyje, susijusioje su didelį mokymosi potencialą turintiems (gabiems) mokiniams užduočių arba nacionalinių olimpiadų užduočių arba nacionalinio lygmens pasiekimų patikrinimų rengimu.
1) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi turėti ne trumpesnę kaip 12 mėnesių darbo patirtį, įgytą mokant pagal pradinio ugdymo programą;
2) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi matematikos turinio rengimo specialisto patirties kuriant arba adaptuojant arba atnaujinant ne mažiau kaip 1 (vieną) matematikos priemonę, skirtą pradiniam ugdymui (pvz., vadovėliai, skaitmeninės mokymo priemonės, metodinės rekomendacijos ar pan.),
arba
turi matematikos turinio rengimo specialisto patirties, ne mažiau kaip 1 (vienoje) įvykdytoje sutartyje, susijusioje su didelį mokymosi potencialą turintiems (gabiems) mokiniams užduočių arba nacionalinių olimpiadų užduočių arba nacionalinio lygmens pasiekimų patikrinimų rengimu.
GAMTOS MOKSLAI
1) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi turėti ne trumpesnę kaip 12 mėnesių darbo patirtį, įgytą mokant biologijos pagal pagrindinio ugdymo programą; 2) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi biologijos turinio rengimo specialisto patirties kuriant arba adaptuojant arba atnaujinant ne mažiau kaip 1 (vieną) biologijos priemonę, skirtą pagrindiniam ugdymui (pvz., vadovėliai, skaitmeninės mokymo priemonės, metodinės rekomendacijos ar pan.), arba turi biologijos turinio rengimo specialisto patirties, ne mažiau kaip 1 (vienoje) įvykdytoje sutartyje, susijusioje su didelį mokymosi potencialą turintiems (gabiems) mokiniams užduočių arba nacionalinių olimpiadų užduočių arba nacionalinio lygmens pasiekimų patikrinimų rengimu. |
1) per paskutinius 5 (penkerius) metus turėti ne trumpesnę kaip 12 mėnesių darbo patirtį, įgytą mokant pagal pradinio ugdymo programą; 2) per paskutinius 5 (penkerius) metus gamtos mokslų turinio rengimo specialisto patirties kuriant arba adaptuojant arba atnaujinant ne mažiau kaip 1 (vieną) gamtos mokslų priemonę, skirtą pradiniam ugdymui (pvz., vadovėliai, skaitmeninės mokymo priemonės, metodinės rekomendacijos ar pan.), arba turi gamtos mokslų turinio rengimo specialisto patirties, ne mažiau kaip 1 (vienoje) įvykdytoje sutartyje, susijusioje su didelį mokymosi potencialą turintiems (gabiems) mokiniams užduočių arba nacionalinių olimpiadų užduočių arba nacionalinio lygmens pasiekimų patikrinimų rengimu. |
1) per paskutinius 5 (penkerius) metus turėti ne trumpesnę kaip 12 mėnesių darbo patirtį, įgytą mokant fizikos pagal pagrindinio ugdymo programą; 2) per paskutinius 5 (penkerius) metus fizikos turinio rengimo specialisto patirties kuriant arba adaptuojant arba atnaujinant ne mažiau kaip 1 (vieną) fizikos priemonę, skirtą pagrindiniam ugdymui (pvz., vadovėliai, skaitmeninės mokymo priemonės, metodinės rekomendacijos ar pan.), arba turi fizikos turinio rengimo specialisto patirties, ne mažiau kaip 1 (vienoje) įvykdytoje sutartyje, susijusioje su didelį mokymosi potencialą turintiems (gabiems) mokiniams užduočių arba nacionalinių olimpiadų užduočių arba nacionalinio lygmens pasiekimų patikrinimų rengimu. |
Tiekėjo siūlomas turinio rengimo specialistas (toliau – Specialistas Nr. 6) moduliams parengti turi atitikti šiuos reikalavimus: 1) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi turėti ne trumpesnę kaip 12 mėnesių darbo patirtį, įgytą mokant chemijos pagal pagrindinio ugdymo programą; 2) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi chemijos turinio rengimo specialisto patirties kuriant arba adaptuojant arba atnaujinant ne mažiau kaip 1 (vieną) chemijos priemonę, skirtą pagrindiniam ugdymui (pvz., vadovėliai, skaitmeninės mokymo priemonės, metodinės rekomendacijos ar pan.), arba turi chemijos turinio rengimo specialisto patirties, ne mažiau kaip 1 (vienoje) įvykdytoje sutartyje, susijusioje su didelį mokymosi potencialą turintiems (gabiems) mokiniams užduočių arba nacionalinių olimpiadų užduočių arba nacionalinio lygmens pasiekimų patikrinimų rengimu. |
ISTORIJA
1) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi turėti ne trumpesnę kaip 12 mėnesių darbo patirtį, įgytą mokant pagal istorijos pagrindinio ugdymo programą;
2) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi istorijos turinio rengimo specialisto patirties kuriant arba adaptuojant arba atnaujinant ne mažiau kaip 1 (vieną) istorijos priemonę, skirtą pagrindiniam ugdymui (pvz., vadovėliai, skaitmeninės mokymo priemonės, metodinės rekomendacijos ar pan.),
arba
turi istorijos turinio rengimo specialisto patirties, ne mažiau kaip 1 (vienoje) įvykdytoje sutartyje, susijusioje su užduočių rengimu didelį mokymosi potencialą turintiems (gabiems) mokiniams arba nacionalinių olimpiadų užduočių arba nacionalinio lygmens pasiekimų patikrinimų rengimu.
GEOGRAFIJA
1) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi turėti ne trumpesnę kaip 12 mėnesių darbo patirtį, įgytą mokant pagal geografijos pagrindinio ugdymo programą;
2) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi geografijos turinio rengimo specialisto patirties kuriant arba adaptuojant arba atnaujinant ne mažiau kaip 1 (vieną) geografijos priemonę, skirtą pagrindiniam ugdymui (pvz., vadovėliai, skaitmeninės mokymo priemonės, metodinės rekomendacijos ar pan.),
arba
turi geografijos turinio rengimo specialisto patirties, ne mažiau kaip 1 (vienoje) įvykdytoje sutartyje, susijusioje su didelį mokymosi potencialą turintiems (gabiems) mokiniams užduočių arba nacionalinių olimpiadų užduočių arba nacionalinio lygmens pasiekimų patikrinimų rengimu.
ANGLŲ KALBA
1) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi turėti ne trumpesnę kaip 12 mėnesių darbo patirtį, įgytą mokant pagal pirmosios užsienio kalbos (anglų) ugdymo programą;
2) per paskutinius 5 (penkerius) metus turi anglų kalbos turinio rengimo specialisto patirties kuriant arba adaptuojant arba atnaujinant ne mažiau kaip 1 (vieną) anglų kalbos priemonę, skirtą ugdymui (pvz., vadovėliai, skaitmeninės mokymo priemonės, metodinės rekomendacijos ar pan.),
arba
turi anglų kalbos turinio rengimo specialisto patirties, ne mažiau kaip 1 (vienoje) įvykdytoje sutartyje, susijusioje su didelį mokymosi potencialą turintiems (gabiems) mokiniams užduočių arba nacionalinių olimpiadų užduočių arba nacionalinio lygmens pasiekimų patikrinimų rengimu.
Kiti įrašai

Geroji patirtis
Tarptautiniai kursai Europos mokytojams
2025 metų kovo 31–balandžio 4 d. Šakių ikimokyklinio ugdymo mokyklos „Maži žingsneliai” pavaduotojos ugdymui Dovilė Kazakauskienė, Inga Sorakienė ir ikimokyklinio ugdymo mokytoja Lina Antanaitienė turėjo unikalią galimybę dalyvauti tarptautinėje „Erasmus+“... Skaityti daugiau.jpg)
Interviu
„Niekada nebegyvensime sterilioje informacinėje erdvėje“: politologas N. Maliukevičius apie dezinformacijos amžiaus užduotis mokytojams
Melagienos ir dirbtinio intelekto klastotės tampa kasdienybe, o mokytojai susiduria su esminiu uždaviniu – parengti mokinius naviguoti informaciniame triukšme. Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto dėstytojas dr. Nerijus... Skaityti daugiau