Vykdomos programos
Akredituotos programos:
Įregistravimo data: | Galioja iki: |
ID: |
Kodas: | Pavadinimas: |
2024-05-06 | 2027-05-06 | 536915 | 213004299 | Kontekstinis ugdymas ir komandinis darbas darželyje |
2024-02-27 | 2027-02-19 | 514525 | 214000030 | Mokytojo padėjėjo mokymų programa ’24 |
2024-01-26 | 2027-01-26 | 513880 | 213004100 | Įtraukties principo realizavimas universalaus dizaino kontekste |
2023-12-13 | 2025-12-13 | 53281 | 211001644 | Pedagogo emocinės gerovės ir produktyvumo stiprinimas |
2023-10-03 | 2025-10-13 | 512042 | 213003910 | Dirbtinis intelektas mokytojui: praktiniai įrankiai krūvio mažinimui |
2023-09-05 | 2026-09-05 | 511654 | 213003895 | KLASĖS VADOVO METAI '24: emocinės kompetencijos, bendradarbiavimas ir motyvacija |
2023-09-05 | 2026-09-05 | 510851 | 213003861 | Pradinio ugdymo mokytojų akademija ‘24: įtraukusis ugdymas, ugdymo naujovės, psichologija |
2023-09-05 | 2026-09-05 | 510796 | 213003863 | Lytiškumo ugdymo tema Gyvenimo įgūdžių programos kontekste (1-4/ 5-7 klasėse) |
2023-09-05 | 2026-09-05 | 510795 | 213003862 | Darnaus vystymosi temomis grindžiama kompetencijų plėtotė įgyvendinant atnaujintas Bendrąsias programas |
2023-08-25 | 2026-08-25 | 510495 | 213003849 | Tūkstantmečio darželis ʼ24: UTA ir vertinimas, įtrauktis, efektyvi ugdytojų komanda |
2023-08-01 | 2026-08-01 | 510247 | 213003817 | Neuromokslo sąsajos ir galimybės pamokų planavimui, įtraukčiai ir vidinei motyvacijai |
2023-06-06 | 2026-06-06 | 499927 | 213003767 | Meno pedagogų iššūkiai ir galimybės (40 val.) |
2023-05-16 | 2025-05-16 | 488930 | 213003731 | Pokyčiai atnaujintose matematikos programose ir egzaminuose: kaip taikysime? |
2023-04-06 | 2026-04-06 | 478357 | 213003680 | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas pagal atnaujintas programas |
2023-03-13 | 2026-03-13 | 478159 | 213003631 | Švietimo įstaigos vadovo lyderystė: vadovavimas, procesai ir komunikacija |
2023-02-28 | 2025-02-28 | 478026 | 213003607 | Vaikų vasaros poilsio programų rengimas ir įgyvendinimas |
2022-04-12 | 2025-04-12 | 386650 | 213003151 | Ugdymo įstaigų vadovų ir pavaduotojų vadovavimo ir lyderystės kompetencijų gilinimas |
2022-10-25 | 2025-10-25 | 456599 | 213003337 | Pradinio ugdymo mokytojų akademija: įtraukusis ugdymas, inovatyvūs ugdymo metodai, psichologija |
2022-10-15 | 2025-10-15 | 456598 | 213003338 | Skaitmeninis raštingumas mokytojams: informacijos valdymas, komunikavimas ir skaitmeninio turinio kūrimas |
2022-10-15 | 2025-10-15 | 456595 | 213003339 | Skaitmeninis raštingumas mokytojams: saugumas, skaitmeninis mokymas ir mokymasis, skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas |
2022-10-12 | 2025-10-12 | 456526 | 213003319 | Klasės vadovo metai: meistriškumas, psichologija, lyderystė |
2022-10-12 | 2025-10-12 | 456487 | 213003313 | Tūkstantmečio darželis: įtrauktis, inovacijos, psichologija |
2022-10-10 | 2025-10-10 | 456437 | 211001423 | Socialinis emocinis ugdymas švietimo įstaigos bendruomenei |
2022-09-28 | 2025-09-28 | 435690 | 214000019 | Kalbėjimo, rašymo ir skaitymo gebėjimų ugdymas ikimokykliniame ir priešmokykliniame amžiuje |
2022-09-23 | 2025-09-23 | 434883 | 213003282 | Kokybiškos pamokos organizavimas: skaitmeniniai įrankiai ir gerosios praktikos pavyzdžiai |
2022-09-16 | 2025-09-16 | 434251 | 214000018 | Mokymosi pagalbos teikimas mokinių pasiekimams gerinti |
2022-09-16 | 2025-09-16 | 434246 | 213003275 | Mokytojo padėjėjo rengimas: veikla ir ugdymo procesas |
2022-09-16 | 2025-09-16 | 434238 | 213003274 | Kūrybiškas ikimokyklinukų ugdymas |
2022-05-02 | 2025-05-02 | 397080 | 213003180 | Lauko pedagogika: metodų ir priemonių taikymas praktikoje, edukacinių erdvių įrengimas |
2022-04-12 | 2025-04-12 | 386653 | 214000017 | Gabūs vaikai: kaip atpažinti ir ugdyti? |
2022-04-12 | 2025-04-12 | 386649 | 213003149 | Ikimokyklinuko kompetencijų (finansinis raštingumas, lytiškumas, motyvacija, SEU) ugdymo metodai |
2022-04-12 | 2025-04-12 | 386632 | 213003147 | Socialinio emocinio intelekto ugdymas etnokultūros kontekste |
2022-02-25 | 2025-02-25 | 376145 | 213003040 | Mokymosi ir išmokimo efektyvumo didinimas: procesai ir metodai |
2022-02-22 | 2025-02-22 | 376100 | 212000013 | Įtraukusis ugdymas: kaip pasirengti ir organizuoti? |
2022-02-15 | 2025-02-15 | 376023 | 211001310 | Viešojo kalbėjimo kompetencijų stiprinimas švietimo sektoriaus atstovams |
2022-02-15 | 2025-02-15 | 376021 | 213003001 | Praktiniai mokymai ikimokyklinukų kompetencijų ugdymui |
2022-02-15 | 2025-02-15 | 376017 | 213003000 | Sunkumai ugdant ikimokyklinio amžiaus vaiką: kaip drausminti, kalbėti, brėžti ribas ir ugdyti |
2022-02-15 | 2025-02-15 | 376016 | 213002999 | Matematika: integruotos ir įtraukiančios pamokos |
2022-01-19 | 2025-01-19 | 375548 | 213002954 | Ugdymo psichologiniai iššūkiai ir jų įveikos metodai |
Išregistruotos programos:
Įregistravimo data: | Galioja iki: |
ID: |
Kodas: | Pavadinimas: |
2022-04-12 | 2024-04-12 | 386645 | 213003150 | Psichologiniai pedagoginio darbo aspektai savęs ir mokinių pažinimo, ugdymo bei vertinimo kontekste |
2022-04-12 | 2024-04-12 | 386631 | 213003146 | Socialinės ir emocinės vaiko gerovės didinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje |
2021-11-19 | 2023-11-19 | 374578 | 213002839 | Vadovavimo ir lyderystės švietimo įstaigai kompetencijų tobulinimas |
VŠĮ „GYVENIMO UNIVERSITETAS LT“ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PROGRAMŲ ORGANIZAVIMO APRAŠAS (nuo 2022 09 01)
VŠĮ „GYVENIMO UNIVERSITETAS LT“ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PROGRAMŲ ORGANIZAVIMO APRAŠAS (nuo 2019 12 20) (negaliojantis)
VŠĮ „GYVENIMO UNIVERSITETAS LT“ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PROGRAMŲ ORGANIZAVIMO APRAŠAS (nuo 2017 09 04) (negaliojantis)