Kaip mažinti vaikų konkuravimą tarpusavyje ir skatinti jų gabumus? | Pedagogas.lt

Kaip mažinti vaikų konkuravimą tarpusavyje ir skatinti jų gabumus?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/13

00:03:24

Konkurencija pirmoje klasėje

2/13

00:21:48

Konkurencija antroje klasėje

3/13

00:07:45

Konkurencija 6 – 8 klasėje

4/13

00:16:44

Pagrindinės konkurencijos tarp vaikų priežastys

5/13

00:02:57

Konkurencija mokykloje

6/13

00:00:47

Kaip mokytojai gali sumažinti konkurenciją tarp vaikų (I)

7/13

00:01:26

Kaip mokytojai gali sumažinti konkurenciją tarp vaikų (II)

8/13

00:01:40

visuomet svarbu apmąstyti KĄ ir KAIP sakome

9/13

00:07:17

Klausimų - atsakymų sesija

10/13

00:11:51

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

11/13

Testas

12/13

Pažyma

13/13

Informacija

Šis seminaras yra akredituotos KT programos „Šiuolaikiškas įtraukusis ugdymas 1–8 klasėje (40 val., ID582315 K213004703)“ dalis. Programą ruošia ir renginius organizuoja VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

 

Visi dalyviai gaus atskiras 5 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Konkurencija tarp vaikų, net pradinėje mokykloje, yra išties dažnas reiškinys, kuriam susidaryti įtakos turi keli aspektai, vienas iš jų – situacijos mokykloje ir klasėje. Vaikai nori jaustis vertingi ir kažką galintys, nori jaustis pakankami. Atradę savo stiprybes, talentą, sustiprinę pasitikėjimą savimi, jie susidoroja su esamais iššūkiais. 

 

Tačiau vaikai, kurie turi menkesnę savivertę ir / ar vis dar nėra atradę savo galių, pradeda save lyginti su kitais ir dažniausiai nukrypsta į nusivertinimą arba konkurenciją. Suaugusieji (tėvai ir mokytojai), savo ruožtu, gali šį fenomeną sumažinti arba priešingai – sustiprinti.

 

Kviečiame į pedagogams skirtą seminarą, kurio metu sužinosite:

  • kodėl vaikai konkuruoja tarpusavyje;
  • kaip pedagogas gali mokiniams padėti tikėti / pasitikėti savimi;
  • kaip pedagogui dar labiau nesustiprinti tarpusavyje jau kuriamo konkurencinio santykio;
  • kaip patiems mokytojams nesukurti konkurencijos klasėje.

 

Po šio mokymo gebėsite:

  • mažinti konkurencinį santykį tarp mokinių;
  • kurti bendradarbiavimu grįstą santykį tarp mokinių;
  • stiprinti mokinių savivertę. 

Atsiliepimai

Atsiliepimai