Pedagogas ir mokiniai: kartų skirtumai, ugdymo ypatumai, skaitmeninių ugdymo priemonių taikymas | Pedagogas.lt

Pedagogas ir mokiniai: kartų skirtumai, ugdymo ypatumai, skaitmeninių ugdymo priemonių taikymas

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/12

00:00:57

Žmogus ir mašina: kūno tęsiniai

2/12

00:06:53

Kas yra ir ką keičia kompiuteris?

3/12

00:02:40

Tinklaveikos visuomenė: čiabuviai ir imigrantai

4/12

00:16:41

Kartų konfliktai, kartų bendradarbiavimas

5/12

00:19:46

Skaitmeninė ugdymo priemonė

6/12

00:13:27

Kas yra DI ir kiek dirbtinis intelektas yra intelektas?

7/12

00:08:32

Bijoti ar išmokti ir panaudoti?

8/12

00:13:26

Klausimų - atsakymų sesija

9/12

00:09:04

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

10/12

Testas

11/12

Pažyma

12/12

Informacija

Šis seminaras yra akredituotos KT programos „Šiuolaikiškas įtraukusis ugdymas 1–8 klasėje (40 val., ID582315 K213004703)“ dalis. Programą ruošia ir renginius organizuoja VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

 

Visi dalyviai gaus atskiras 5 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Šiandien mokyklinio amžiaus vaikų gyvenimai neatsiejami nuo ekranų: telefonai, kompiuteriai, planšetės namuose, išmaniosios lentos bei programuojami robotai mokyklose. Visa tai – priemonės, kuriomis bandoma kurti skaitmeninį ugdymo turinį. 

 

  • Kas yra ta šiuolaikinė jaunoji karta? Kas svarbiau ugdymui: ekranai ar kitokia informacinė elgsena? Kokiomis savybėmis pasižymi tikros skaitmeninės ugdymo priemonės? Ir ko reikia, kad jos būtų efektyviai taikomos ugdyme?
  • Mokymo metu lektorius iš esmės kalbės apie sąveiką, kurioje atsižvelgiama į pasikeitusios visuomenės poreikius: kitokį atskirų kartų elgesį; technologijų teikiamas galimybes; mokytojo ir mokinių kompetencijas.
  • Skaitmeninio turinio tikslas – parengti jauną žmogų (iš)gyvenimui kintančiame ir globaliame šiuolaikiniame pasaulyje. Tačiau skaitmeninis turinys ir IKT naudojimas mokykloje negali būti tikslas. Tai yra tik priemonė, turinti išugdyti šiuolaikinei augančiai visuomenei būtinas tinklaveikos kompetencijas.

 

Mokymo metu sužinosite:

  • apie kartų teoriją, kartų skirtumus skaitmenos ir informacinės elgsenos požiūriu, kartų tarpusavio nesupratimo priežastis ir kodėl taip sunku (moksliškai) pažinti kitas kartas;
  • kas yra skaitmeninės mokymo priemonės;
  • apie DI ir jo taikymo mokymosi procese niuansus;
  • kaip prisijaukinti, tinkamai pasirinkti ir taikyti skaitmenines priemones taip, kad jos kurtų laukiamą pridėtinę vertę;
  • kaip sėkmingai išnaudoti skaitmeninių technologijų ir SMP teikiamas galimybes ir pasiekti ugdymo rezultatus.

Atsiliepimai