Kaip kurti santykį ir ugdyti mokinį, kuriam diagnozuotas ADHD? | Pedagogas.lt

Kaip kurti santykį ir ugdyti mokinį, kuriam diagnozuotas ADHD?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/13

00:04:14

Apibrėžimas

2/13

00:01:37

Pamatas - požiūris ir jausmai

3/13

00:02:03

Mes galime statyti namą tik ant pamatų

00:06:29

Dar nėra buvę, kad po netinkamu elgesiu nesislėptų sunkios emocijos

00:05:15

Mylėti, priimti viską

00:03:32

Kodėl aš negaliu jo priimti?

00:06:23

Nusiraminimo būdai vaikui

00:03:37

Lengviau sutaria tie mokytojai, kurie...

4/13

00:02:24

Gali turėti kontrolę, kai ja daliniesi

00:03:36

Tėvų požiūris, elgesys, bendravimo būdas

00:01:51

Bendradarbiavimas su pagalbos specialistais

5/13

00:05:27

Elgesio valdymo pagrindai

6/13

00:08:52

Mokiniams palanki aplinka bei veiksmingi metodai

7/13

00:00:07

Klasės išdėstymas

00:00:23

Klasės taisyklės

00:02:06

Pamokos tikslai ir uždaviniai

00:05:25

Taisyklių atmintinė: kodėl ji tokia naudinga?

00:00:55

Žaidimai

00:01:24

Kaip eksperimentai pasitarnauja pamokose?

00:00:34

Tarpinis vertinimas

00:02:42

Rašymo ir kitos užduotys, atliekamos sėdint

00:01:43

Skaitymo užduotis

00:01:00

Testai, savarankiški, kontroliniai darbai

00:00:20

Kaip mokyti ir padėti tiems, kurie nuolat nieko nesupranta?

8/13

00:03:29

Apibendrinimas

9/13

00:12:05

Klausimų - atsakymų sesija

10/13

00:30:25

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

11/13

Testas

12/13

Pažyma

13/13

Informacija

Šis seminaras yra akredituotos KT programos „Šiuolaikiškas įtraukusis ugdymas 1–8 klasėje (40 val., ID582315 K213004703)“ dalis. Programą ruošia ir renginius organizuoja VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

 

Visi dalyviai gaus atskiras 5 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Klasikiniai auklėjimo metodai NEVEIKIA vaikams, kuriems diagnozuotas ADHD (aktyvumo, dėmesio, elgesio, emocijų sutrikimai). Jie pasaulį suvokia kitaip. Panika ir nerimas, kuriuos tokie vaikai patiria reaguodami į gyvenimiškas situacijas (jų supratimu – šios pilnos grėsmių), pasireiškia išorėje kaip energijos perteklius, nekontroliuojamas ir impulsyvus elgesys. Tai virsta skaudžiomis pasekmėmis:

  • mokymosi sunkumais;
  • elgesio problemomis;
  • socialiniais sunkumais;
  • psichikos sveikatos problemomis.

 

Todėl būtinas kitoks požiūris į ADHD turintį vaiką, jo sunkumus bei ugdymą.

 

Mokymų metu sužinosite:

  • kokio požiūrio laikytis, ugdant šiuos vaikus;
  • kokias strategijas ir ugdymo metodus taikyti;
  • kaip spręsti kylančias situacijas ir kurti bendradarbiavimu grįstą pagalbos mokiniui teikimą.

Atsiliepimai