Vaikų, turinčių raidos sutrikimų, bendradarbiavimo skatinimas | Pedagogas.lt

Vaikų, turinčių raidos sutrikimų, bendradarbiavimo skatinimas

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/21

00:00:51

Geras tarpusavio santykis su vaiku

2/21

00:00:53

Kam to reikia?

00:01:45

Motyvacinė analizė

3/21

00:00:39

Konkretumas

4/21

00:08:20

Kuris būdas patikimiausias?

5/21

00:01:18

Žaidimo trukmės matavimas

6/21

00:11:03

Situacija

7/21

00:02:14

Vaiko motyvacinių daiktų, žaislų ar veiklų analizė naudojama išsiaiškinti

8/21

00:03:13

Pastiprinimas

9/21

00:02:51

Reikalavimai

10/21

00:01:33

Santykio su vaiku kūrimas paprastai būna...

11/21

00:01:52

Ką daryti kuriant santykį?

12/21

00:19:04

Ko nedaryti, kuriant santykį?

00:05:41

Situacija

13/21

00:04:34

Ką praeitoje situacijoje mama galėjo daryti kitaip?

00:01:31

Kaip sužinoti ar santykis sukurtas?

14/21

00:08:19

Dienotvarkės

15/21

00:10:34

Laikmatis

16/21

00:03:43

Žetonų sistema

17/21

00:12:39

Klausimų - atsakymų sesija

18/21

00:13:08

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

19/21

Testas

20/21

Pažyma

21/21

Informacija

Šis seminaras yra akredituotos KT programos „Šiuolaikiškas įtraukusis ugdymas 1–8 klasėje (40 val., ID582315 K213004703)“ dalis. Programą ruošia ir renginius organizuoja VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).

 

Visi dalyviai gaus atskiras 5 val. pažymas už kiekvieną ilgalaikės programos dalį. Taip pat galima registruotis į visą programą pigiau ir gauti bendrą pažymėjimą.

Dažnai pedagogai ir tėvai vaikų ugdymo procese susiduria su įvairiais iššūkiais: kaip susitvarkyti su nepageidaujamu vaiko elgesiu ir vaiko bei savo emocijomis; kaip pagreitinti vaiko progresą ir skatinti jį siekti užsibrėžtų tikslų; kaip vaiką ir save motyvuoti siekti išsikeltų tikslų; kaip ir kokias ugdymo metodikas ir priemones pasirinkti ir panašiai. Neretai šie probleminiai klausimai užgožia esminį dalyką sėkmingo ugdymo link – tinkamo su vaiku santykio užmezgimą ir palaikymą bei bendradarbiavimo skatinimą.

 

Dažnu atveju tokiam sėkmingam bendradarbiavimui nepakanka ugdymo aplinkoje turėti daug skirtingų priemonių. Reikia mokėti jas ir tikslingai panaudoti, o ypač tais atvejais, kai ugdytinis turi individualių poreikių.

 

Seminaro metu sužinosite:

  • kam reikalingas tinkamas santykio su vaiku kūrimas;
  • kokios yra pagrindinės taisyklės norint kurti ir skatinti sėkmingą santykį ir bendradarbiavimą su vaiku;
  • kokie gali būti individualūs vaikų, turinčių raidos sutrikimų, poreikiai;
  • kaip kurti ryšį su mokiniu ir skatinti tarpusavio bendradarbiavimą.

 

Po seminaro gebėsite:

  • taikyti pagrindines taisykles kuriant ir skatinant sėkmingą ryšį su vaiku;
  • sėkmingai išsiaiškinti individualius vaiko poreikius;
  • atskirti, ką daryti ir ko nedaryti norint kurti sėkmingą santykį su vaiku.

Atsiliepimai