Inovatyvūs ugdymo(si) metodai ir aplinkos: II dalis
Pristatome leidinį „Inovatyvūs ugdymo(si) metodai ir aplinkos: II dalis“, kuris buvo parengtas Šiaulių „Santakos“ ugdymo centro pedagogų, remiantis „Erasmus+“ projekto metu įgyta patirtimi, apimančia darbo stebėjimus, kursus bei gerąsias praktikas iš įvairių Europos mokyklų. Šis leidinys skirtas mokytojams, ieškantiems naujų būdų efektyviai ugdyti mokinius, naudojant inovatyvius metodus bei šiuolaikiškas mokymosi aplinkas.
Leidinyje rasite:
- Įvairių ugdymo(si) metodų, skirtų aktyviam ir kūrybiškam mokinių įsitraukimui į mokymosi procesą, šiuolaikiškų skaitmeninių platformų ir priemonių, kurios padės praturtinti pamokų turinį ir skatins mokinius naudotis technologijomis mokantis.
- Nusiraminimo technikų, metodų ir praktikų, padedančių mokiniams išlaikyti emocinę pusiausvyrą bei geriau susikaupti pamokų metu.
- Pavyzdžių, kaip sukurti mokymuisi palankią aplinką, skatinančią mokinių kūrybiškumą ir savarankiškumą.
- Praktinių vertinimo ir įsivertinimo įrankių, padedančius mokiniams geriau suprasti savo mokymosi pažangą, reflektuoti mokymosi procesą, kad taptų aktyviais mokymosi dalyviais.
Šis leidinys gali tapti vertingu pagalbininku mokytojams, kurie siekia atnaujinti savo ugdymo praktiką, suteikti mokiniams naujų įgūdžių ir pritaikyti šiuolaikinius ugdymo metodus savo klasėse.
Kiti mokymai
Inovatyvių švietimo įrankių savaitė: XVIII tarptautinė įrankių mugė Islandijoje
Lapkričio 4–8 dienomis Islandijos sostinėje Reikjavike vyko XVIII Tarptautinė įrankių mugė, kurioje dalyvavo ir informatikos mokytoja iš Šiaulių r. Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų progimnazijos. Šis renginys subūrė pedagogus ir... Skaityti daugiauTėvelių įtraukimas į ugdomąsias veiklas
Priešmokyklinio amžiaus vaikai yra smalsūs, besidomintys visuomeniniu gyvenimu ir juos supančia aplinka. Savo žaidimų metu vaikai mėgsta imituoti įvairias profesijas, jiems svarbius žmones ar gyvenimo įvykius. Siekiant plėsti bendradarbiavimą tarp... Skaityti daugiau